Fii barbat! Adevarat!

Asa cum femeile se uita la fotbal si beau din cand in cand o bere fara sa-si faca procese de constiinta, asa ar trebui barbatii sa accepte ca traim in secolul in care consumul e unisex. Serviciile beauty trebuie sa fie in rutina unui barbat. Ok, nu la fel de des ca la femei, insa un barbierit fresh, un epilat in zone greu de accesat si niste unghii de topmodel vor fi mereu apreciate de catre femeile de langa ei si de catre partenerii de afaceri.

Mintel, lider in studii de specialitate in zona de marketing, a masurat audienta saloanelor de cosmetica in Chicago, 2012. 72% din femei merg constant la salon, iar procentul barbatilor urca tare: 52% in 2012 si dinamica spune ca in fiecare an creste. 1 din 4 barbati intre 18 si 34 de ani merge la manichiura si la pedichiura, in timp ce 38% din acelasi segment de varsta fac tratamente faciale si corporale. Intr-adevar, interesul scade de la 55 de ani in sus, unde doar 1 din 7 barbati mai ajunge la saloanele de cosmetica.

Cei mai multi barbati merg la saloane pentru barbierit si epilat in diverse zone. 39% din barbati platesc pentru aceste servicii de beauty saptamanal. Intrebati daca efectele se vad in viata personala si profesionala, toti au raspuns afirmativ si au adaugat ca nu vor sa schimbe obiceiul de a merge la saloane pentru ca serviciile profesionale au calitate superioara.

Yo Salon are pentru barbati toate serviciile de cosmetica si intretinere corporala, specialisti care te consiliaza si care cunosc trend-urile.